nl
Inloggen


Inloggen Registreer
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

 

Bestellen & leveren
 
Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW en inclusief eventuele heffingen, zoals de Thuiskopieheffing.
Heeft u een product gezien in onze webwinkel dat u graag wilt aanschaffen?
Dan kunt u deze plaatsen in uw winkelwagen. Als het product in uw winkelwagen zit dan kunt u doorgaan naar afrekenen.
Op de pagina afrekenen vult u de benodigde verzendgegevens in, of kunt u inloggen als u al eens eerder bij ons besteld hebt.

Verzendkosten:

Brievenbuspakje Nederland: 1,95 euro
Pakket Nederland: 5,00 euro (orders vanaf 1000,00 euro worden gratis verzonden)
Pakket België: 11,95 euro

Voor zendingen naar België geldt dat het factuuradres gelijk moet zijn aan het afleveradres.

Als u wilt betalen bij aflevering dan kunt u de optie rembours selecteren, u betaalt het totale orderbedrag dan contant aan de postbode bij levering. (Geen pin mogelijk!)
De rembourskosten die bij het orderbedrag geteld worden, bedragen 15,00 euro.
Remboursbetalingen zijn mogelijk binnen Nederland en tot maximaal 1000,00 euro (Als het orderbedrag hierboven ligt, neem dan contact met ons op zodat wij de order kunnen splitsen)

Na het plaatsen van uw bestelling zal deze door ons verwerkt worden, u kunt de orderstatus bekijken in uw account. Als de orderstuatus op "verzonden" wordt weergegeven, dan is uw order verzonden en kunt u deze binnen korte tijd thuis verwachten.
In uw account kunt u ook uw eerdere bestellingen bekijken, en u abonneren op de nieuwsbrief.
CompuStunt is sinds 2007 aangesloten bij ICTWaarborg, een onafhankelijk waarborg dat extra zekerheid biedt, zoals bemiddeling bij problemen, consumentvriendelijke voorwaarden, onafhankelijke geschillencommissie,  waarborg nakoming (en overname aansprakelijkheid) afspraken bij faillissement. Zo koopt u altijd op zeker!
 

 
Een waardebon / kortingscode inwisselen
 
Als u een kortingscode heeft, of een kado-bon, dan is het het mogelijk deze code te vermelden bij het betaalscherm. Het kortingsbedrag gaat dan van het totaalbedrag af. Als de code niet meer geldig is zal deze niet meer werken. 
 

 
Hoe kan ik betalen?
 
U kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:
 
- iDeal 
- Bankoverschrijving
- Rembours
 
Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL.
Als u voor bankoverschrijving kiest dan kan het order-bedrag overgemaakt worden naar onze rekening:
NL12INGB0005076202 ten name van CompuStunt, onder vermelding van uw ordernummer.
Voor buitenlandse betalingen:  IBAN: NL12INGB0005076202 BIC: INGBNL2A
U bestelt en betaalt altijd veilig online, alle gegevens worden versleuteld (SSL verbinding) verzonden!
 

 
Na de bestelling
 
Als u uw bestelling hebt geplaatst dan doen wij ons best om deze zo snel en zo goed mogelijk voor u klaar te maken. U ontvangt een status-update als de bestellng verzonden is. De levertijd van uw bestelling hangt af van meerdere factoren, zoals drukte, voorraad, en assemblagetijd. Bij bestelling van een computer kan deze langer zijn dan bijvoorbeeld bij bestelling van een harddisk.
Getoonde voorraad is magazijnvoorraad, dit is niet altijd direct leverbaar bij de verzendlocatie. Neem bij twijfel of een produkt voorradig is altijd vooraf contact met ons op over de levertijd, dit om teleurstellingen te voorkomen. 
 

Verzenden of afhalen?

U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen, wij hebben momenteel geen afhaallocatie / winkel met voorraad.
Het afhalen van orders is soms mogelijk op afspraak.
Wanneer u wilt afhalen (en wilt betalen bij afhalen) verzoeken wij om eerst contact met ons op te nemen, er is op het adres waar afgehaald kan worden namelijk geen voorraad, en veel producten worden rechtstreeks vanaf de leverancier naar onze klanten verzonden waardoor alleen verzending mogelijk is.
U kunt het vervolgens aangeven bij uw bestelling dat u wilt afhalen.
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u vervolgens een electronische bestel-bevestiging.
Als uw bestelling klaar staat voor verzending ontvangt u een status-update via mail.
 



Verzenden

Als u uw bestelling thuis (of op het werk) wilt ontvangen, dan wordt deze via PostNL of DHL naar u verzonden. Levering vindt plaats tussen 9:00 uur en 21:00 uur.
Wij verzenden binnen Nederland, en naar België.
Als u de verzendbevestiging ontvangen heeft kunt u er vanuit gaan dat de bestelling de dag erna afgeleverd wordt.
(Dit ligt echter aan de verwerkingstijd bij PostNL en DHL)
De chauffeur doet meestal 2 afleverpogingen, als er niemand aanwezig is tijdens deze afleverpogingen dan wordt het pakket afgeleverd bij het afgiftepunt bij u in de buurt. U kunt dit dan daar afhalen met het afhaalbewijsje welke de chauffeur bij u achtergelaten heeft.
Het kan voorkomen dat een zending die uit meerdere pakketten bestaat niet in een keer afgeleverd wordt, de ontbrekende pakketten worden in dat geval altijd de dag erna alsnog afgeleverd.
Al onze zendingen zijn verzekerd verzonden, wat betekent dat er een handtekening gevraagd wordt bij aflevering.
Wij hebben in dat geval de zekerheid dat het pakket is afgeleverd, en u heeft de zekerheid dat deze niet zomaar voor de deur wordt gezet met alle gevolgen van dien. De levertijd van computers is vaak langer als van losse onderdelen, omdat computers na bestelling geassembleerd worden. De gemiddelde levertijd is 2 tot 5 dagen.

Als een pakket bij u met transportschade wordt afgeleverd, dan kunt u deze het beste weigeren. Als u deze toch heeft aangenomen, bijvoorbeeld omdat de schade aan de buitenkant van de doos niet zichtbaar was, dan kunt u ons hierover informeren. Transportschade dient wel binnen 24 uur na levering te worden gemeld.
Na uw melding zal de schade naar behoren worden hersteld door middel van omruil, hertstel, of schadevergoeding.
 



Belangrijke informatie als u een order hebt afgehaald:

Het terugbrengen van producten is niet mogelijk, dit proces verloopt geheel online, zie voor meer informatie over retourneren de pagina's garantie en zichttermijn.
Wanneer u een product wilt retourneren naar ons (zowel onder garantie als onder de zichttermijn) dan dient dit dus altijd via verzending te gebeuren.