Garantieaanvraag

Garantie betekent dat u van de leverancier van een product mag verwachten dat deze gedurende de overeengekomen garantietermijn garant staat voor de kwaliteit en het juist functioneren van het geleverde product. CompuStunt garandeert dat de te leveren producten voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken dan ook. 
Als uw computer of ander produkt, gekocht bij CompuStunt, onverhoopt toch niet goed werkt of defect is binnen de garantieperiode, dan kunt u een garantieaanvraag doen.
Het produkt kan dan onder garantie gerepareerd of vervangen worden.
Hoe deze procedure verloopt en wat de richtlijnen zijn kunt u vinden op het RMA formulier welke u hieronder kunt downloaden en uitprinten.
Het RMA formulier dient ondertekend bij uw RMA-produkt gevoegd te worden.
Als u een garantieaanvraag wilt doen verzoeken wij om ons hiervan vooraf op de hoogte te stellen, misschien kan een probleem namelijk telefonisch of via e-mail worden opgelost. Als uw RMA in behandeling is genomen ontvangt u hiervan een update, evenals wanneer deze weer gereed is en naar u verzonden wordt.

Wij proberen defecten en problemen zo snel als mogelijk te verhelpen. 

Download hier een RMA formulier / garantieaanvraagformulier:

> > > Garantieaanvraag

Belangrijk om te weten bij uw garantieaanvraag:
De duurdere types videokaarten hebben wij niet standaard voorradig, bij een defect in een videokaart zal deze altijd bij de fabrikant worden aangeboden voor omruil of herstel, dit duurt helaas wat langer dat wanneer een onderdeel direct bij ons omgewisseld kan worden.
Het is niet mogelijk om bij ons in de winkel de videokaart 'even' om te wisselen.

Bij alle andere onderdelen die afwijken van de standaard configuraties is hetzelfde van toepassing; bestelt u een PC en wilt u daarin bijvoorbeeld een aangepast merk SSD of ander type videokaart, dan is dit bij een defect alleen via de fabrikant (enkele weken wachttijd) te repareren/om te wisselen.

Bij ons worden veel reparaties vanwege drukte verwerkt door een extern reparatiecentrum, de manier van aanbieden blijft hetzelfde: alle pc's dienen via verzending in de doos/verpakking te worden aangeboden bij ons met RMA formulier erbij. Bewaar na aakoop altijd de originele doos, hiermee kunt u de pc makkelijk naar ons verzenden. Wij verstrekken geen nieuwe verpakkingen, u bent hiervoor zelf verantwoordelijk. Verpak een PC alstublieft heel erg goed met bescherming om de hoeken van een pc, en zorg dat er geen lege ruimte is in de doos. Vaak wordt hier te makkelijk over gedacht en komt een pc met schade bij ons aan. Wij benadrukken dat er dan GEEN garantie op de kapotte onderdelen gegeven kan worden! De doorlooptijd van een garantie-aanmelding kan wat langer zijn dan u van ons gewend bent, een directe herstelling/omruil in de winkel/locatie is niet mogelijk, alles gaat via het reparatiecentrum.

Voordat u uw reparatie/RMA bij ons aanbied verzoeken wij de procedure op het formulier door te lezen, hierin staan onder andere belangrijke tips zoals het maken van een backup vooraf, om dataverlies te voorkomen, en het uitsluiten van een softwareprobleem. Als u geen RMA formulier kunt uitprinten verzoeken wij om bij het produkt een briefje met hierop dezelfde gegevens toe te voegen. 

Wanneer u pick-up & returngarantie hebt gekocht bij uw PC dan wordt deze bij een defect thuis opgehaald, en weer afgeleverd. (Alleen binnen Nederland)
Al u geen pick-up & returngarantie heeft bijgekocht dient u de PC zelf naar ons op te sturen, wij sturen deze na herstel/omruil weer naar u terug.
U kunt een defect product niet bij ons langsbrengen / afgeven, de gehele RMA procedure verloopt middels verzending.