Garantieaanvraag

Garantie betekent dat u van de leverancier van een product mag verwachten dat deze gedurende de overeengekomen garantietermijn garant staat voor de kwaliteit en het juist functioneren van het geleverde product. CompuStunt garandeert dat de te leveren producten voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken dan ook. 
Als uw computer of ander produkt, gekocht bij CompuStunt, onverhoopt toch niet goed werkt of defect is binnen de garantieperiode, dan kunt u een garantieaanvraag doen.
Het produkt kan dan onder garantie gerepareerd of vervangen worden.
Hoe deze procedure verloopt en wat de richtlijnen zijn kunt u vinden op het RMA formulier welke u hieronder kunt downloaden en uitprinten.
Het RMA formulier dient ondertekend bij uw RMA-produkt gevoegd te worden.
Als u een garantieaanvraag wilt doen verzoeken wij om ons hiervan vooraf op de hoogte te stellen, misschien kan een probleem namelijk telefonisch of via e-mail worden opgelost. Als uw RMA in behandeling is genomen ontvangt u hiervan een update, evenals wanneer deze weer gereed is en naar u verzonden wordt.

Wij proberen defecten en problemen zo snel als mogelijk te verhelpen. 

Download hier een RMA formulier / garantieaanvraagformulier:

> > > Garantieaanvraag

Belangrijk om te weten bij uw garantieaanvraag: Zoals u misschien weet zijn er al lange tijd erg weinig videokaarten leverbaar. Dit betekent dat bij een probleem met de videokaart in uw pc, gewacht moet worden op de fabrikant. Is uw videokaart defect binnen de garantietermijn, dan sturen wij deze op naar de fabrikant. Deze kan de videokaart repareren, omruilen, of crediteren (terugbetalen) als er geen vervanger beschikbaar is.
Wij hebben geen invloed op de duur van dit proces, u gaat hiermee akkoord als u de pc naar ons retourneert, houd dus rekening met enkele weken. Het is niet mogelijk om bij ons in de winkel de videokaart 'even' om te wisselen, er is simpelweg niks beschikbaar!

Ook belangrijk om te weten: Problemen die te maken hebben met bioswijzigingen vanwege Windows 11, vallen niet onder de garantie. Voer geen bios update uit, en wijzig niks zonder overleg met ons. We hebben een speciale pagina voor uw vragen over Windows 11: kijk hier

In de maanden oktober, november, december en januari worden alle reparaties vanwege drukte verwerkt door een extern reparatiecentrum, de manier van aanbieden blijft hetzelfde: alle pc's dienen via verzending in de doos/verpakking te worden aangeboden bij ons met RMA formulier erbij. De doorlooptijd kan wat langer zijn dan u van ons gewend bent, een directe herstelling/omruil in de winkel/locatie is niet mogelijk, alles gaat via het reparatiecentrum.

Voordat u uw reaparatie/RMA bij ons aanbied verzoeken wij de procedure op het formulier door te lezen, hierin staan onder andere belangrijke tips zoals het maken van een backup vooraf, om dataverlies te voorkomen, en het uitsluiten van een softwareprobleem. Als u geen RMA formulier kunt uitprinten verzoeken wij om bij het produkt een briefje met hierop dezelfde gegevens toe te voegen. 

Wanneer u pick-up & returngarantie hebt gekocht bij uw PC dan wordt deze bij een defect thuis opgehaald, en weer afgeleverd. (Alleen binnen Nederland)
Al u geen pick-up & returngarantie heeft bijgekocht dient u de PC zelf naar ons op te sturen, wij sturen deze na herstel/omruil weer naar u terug.
U kunt een defect product niet bij ons langsbrengen / afgeven, de gehele RMA procedure verloopt middels verzending.