Informatie levertijden feestdagen

De drukste tijd van het jaar is weer begonnen.

15 november t/m 31 december


Van 15 november tot 31 december 2022 is het net als bij de meeste andere webwinkels heel erg druk bij ons. Dit betekent dat wij een aantal dingen anders doen dan normaal. Op deze pagina zie je alle belangrijke punten waarmee je rekening dient te houden als je bestelt:
 
  • > Wacht niet tot het laatste moment met bestellen, maar bestel ruim op tijd als je een PC voor een bepaalde datum of feestdag in huis wilt hebben. Het is niet gebruikelijk maar er kan onverhoopt altijd iets mee zijn en het is dan onmogelijk dit nog op tijd te verhelpen.
 
  • > Levertijden zoals vermeld kunnen van 15 november tot en met 31 december niet gegarandeerd worden, er kan sprake zijn van vertraging zowel bij ons als bij de vervoerders. Houd rekening met enkele dagen extra levertijd bovenop de aangegeven levertijd.
 
  • > Afhalen van bestellingen is alleen beperkt mogelijk. (op afspraak)
 
  • Reparaties worden op volgorde van binnenkomst verwerkt en er wordt geen gegarandeerde of verwachte tijdsduur aangegeven, dit kan langer duren dan normaal. Je kunt er uiteraard vanuit gaan dat we alle reparaties zo snel mogelijk verwerken, echter kost het nu eenmaal meer tijd om onderdelen bij ons geleverd te krijgen tijdens deze periode. 
  • > Reparaties die niet dringend noodzakelijk zijn, adviseren we om pas bij ons aan te melden na de drukke periode, dan zijn deze ook sneller weer gereed.
 
  • > Reparaties kunnen alleen via verzending worden aangeboden, deze kun je niet bij ons langs brengen. (en erop wachten)
 
  • > Telefonisch zijn wij niet bereikbaar, je kunt ons altijd via e-mail bereiken, wij proberen dit altijd dezelfde dag of uiterlijk de dag erna te beantwoorden. Heb je dus een vraag over jouw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.
 
  • > Aanpassingen aan pc's zijn alleen beperkt mogelijk zoals vermeld bij de pc's, en we bieden alleen de pc's aan die op de site vermeld staan, Offerte aanvragen voor pc's bestaande uit geheel andere merken, types, etc. kunnen wij deze periode helaas niet in behandeling nemen.
 
  • > Wijzigingen aan orders nadat je hebt betaald zijn niet mogelijk, bedenk dus vooraf goed wat je wilt bestellen en neem contact met ons op als je ergens over twijfelt, voordat je de bestelling plaatst. Retourneren volgens de zichttermijn is natuurlijk wel mogelijk, (voor consumenten, niet voor bestellingen op bedrijfsnaam) maar dit kost wel onnodig extra tijd.
 
  • > Deze informatie staat in rode tekst duidelijk boven elke pagina op onze website, wij gaan er dus vanuit dat je op de hoogte bent hiervan. Ben je het niet eens met de wijze waarop reparaties en leveringen verlopen, dan adviseren we om niet te bestellen tijdens deze periode. Heb je een PC zakelijk nodig en is deze onmisbaar, zorg dan dus dat je zelf een alternatief hebt.

Wij danken je voor je begrip, ook tijdens drukte willen we de kwaliteit blijven leveren die we al bijna 17 jaar leveren en natuurlijk voor de scherpste prijzen, dit kost helaas wat meer tijd. Voor andere artikelen naast pc's (zoals beeldjes, randapparatuur, etc.) is van toepassing dat de levertijd iets langer kan zijn dan aangegeven maar dit is niet altijd het geval, neem gerust contact met ons op als je meer wilt weten.
 
    17-11-2022 15:21